Friday, July 28, 2006

Detta hoppas jag skall kunna bli en inblick i mitt liv!

Hej.
Detta skall bli en inledning på ett förhoppningsvis lång relation, jag har tagit på mig att istället för att ängna mina sena och ensama kvällar åt att sitta och ladda ned musik istället försöka förklara hur jag ser på mitt liv.

Detta kanske låter som ett seriöst skrik på hjälp, men detta gör jag för att testa om mina upplevelser överenstämmer med mina vänner/ bekantas syn på vad som händer oss och våra vänner.

Jag erkänner det direkt; jag är ingen stjärna på att stava, de flesta orden klarar jag av, men ibland så kommer "de" (orden som jag inte får ordning på). då skriver jag det som känns mest rätt. Jag undanber er att anmärka på sådanna fadäser. Vill alltså inte har komentarer om:
  • stavfel,
  • meningsuppbyggnadsfel,
  • särskrivningar,
  • ihopskrivningar,
  • etc.

Det var nog allt för nu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home