Friday, July 28, 2006

insmord och full av te

Innan idag har jag typ fixat med våran nylagda stenyta utanför mitt hus. det var ganska slappt. Sedan grävde vi bakom sjöboá det var lögigt, massa djur och allmän skit överallt, jag blev helt trött. så jag gick och badade vid 6 taget.

kvällen har varit en helt vanlig kväll på donsö, rullade ned till Niche, och vem sitter inte där om inte Tobbe. jag blev ju så glad. de satt där och åt, fast det var bara nils som åt, han åt leverpastejsmörgås och drack oboy. Det såg faktiskt ganska gott ut!
Sedan gick vi upp å grejade på hans dator, det var ganska varmt där, i hans rum alltså. Det är typ alltid varmt där, undra om det är för att solen ligger på hela dagen.



vi gick till källam det var enna lögigt där, spelade biljard och såg på Juressic Park II, den var klart över förväntan. Jag hade ju iof. inga förväntningar men ändå. sen kom emma och johan, han hade oerhört tajta byxor, då tänkte jag lite på mina enga cheap monday byxor, längtade lite till dom, har inte burit dom på flera veckor. Aja, jag och emma pratade ganska mycket om sommarjobb, det var faktiskt ett ganska givande samtal.

Sedan kom Markus, han hade sytt ett par tigermönstrade korta tajta short's. Vi blev helt lyriska, imponerade och lite upphetsade. Jag blev nog mest imponerad.

Vi åkte senare hem till nils, det var nog ett lyckodrag, där fick jag nämligen idén till detta tidsfördriv. nils har ju sedan länge en blogg/tuggummi som han lägger upp sina alster på, jag har dock inga alster att ställa ut så jag sa att jag skulle skriva sitället, nils lovade att läsa och jag gjorde ett beslut som kanske kommer att förändra mitt liv. (min egen blogg)

Hos nils så smorde Markus in sig med babyolja, jag kunde inte motstå frestelsen att ha en brun och glänsig kropp så jag hängde på. ångrar mig lite nu iof. jag är fortfarande kladdig. men men, det var enna gött.

Vi drack sedan te. jordgubbste. jag tror att det var det som gjorde markus helt vild. han var verkligen det.

nu sitter jag här. god natt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home