Sunday, July 30, 2006

morgon notiser

Hmm det är 29 grade nu, och jag är inte speciellt pepp på att bada idag, det har gått överstyr. Jag är för bortskämd med varma och soliga dagar. Men men, en annan underlig sak är att jag var helt tvärsäker på att det var måndag idag. Det blev en hyfsad chock när allt gick upp för mig. Först känndes det som om hela gårdagen var för gäves men sedan fick jag i mig frukost och allt blev bra. För övrigt vaknade jag till imorse av att en gigantisk hummla flög rakt mot mig där jag låg i mon säng. Jag fick värden brottom att öppna fönstret och bereda väg för odjuret.

Här är några grejer som måste läggas till i gårdagens blogg.
- benis kommer hem på tisdag, alltså inte om en dag igår utan om två dagar idag.

- anledningen till att jag skrev att jag msn'ade med jessica var att hon senare ringde nils mobil då han var i duschen och jag svarade. Detta var ganska oväntat och det tog ett tag för mig att fatta att det var "hon"

- jag vill också berätta om sandras och matildas samtal om hakor. "Din haka är typ gummihaka" om matildas och om sandras kommer jag inte ihåg. Kontentan var att det kan se ut som om båda har underbett villken inte har någon betydelse.

Allt för denna morgonstund.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home