Thursday, January 11, 2007

Regn

Sitter i skolan och bloggar, då jag inte har internet i ,itt och benis gemensamma boende, som jag för övrigt flyttade in i igår. Det var riktigt mysigt, lite "fjällenkänsla" med panel på väggarna osv.

Var hos kotte, filip och ella igår och åt pankakor och rökte lite, och jag rökte faktiskt bara lite. Känns inte lika roligt att göra det nu när det är "farligt". Har faktiskt tagit till mig av "larmet" på västnytt.

Det regnar verkligen, vilket är otroligt irriterande. Man blir blöt om benen och kall om fingrarna. Och eftersom att jag inte har något fordon här ute måste jag gå i det med. Men idag fick jag lift till skolan, josef körde mig. Det var gött. Hade svårt att sova i natt, fast jag var patologiskt trött. Sov oroligt och somnade sent, inte roligt. Var i josefs hushåll och fikade i går med, det var mkt trevligt...

Nu ska jag göra mitt historiearbete, det ska vara inne nästa vecka, började idag. Men det h¨r nog bra ändå. Fick bra hjälp av min handledare, var lite jobbigt att säga att jag inte hade gjort någon undersökning som jag skulle gjort. men det gick bra ändå.. Tror jag...

Nu måste jag börja. fred ut!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home