Tuesday, January 09, 2007

Nystart

Nu är det dags igen, skall ta upp en gammal tradition

Jag kännde lite av ett sug, ett sug efter att återigen få ut mina tankar i cyberrymden. Det var ju jättelänge sedan sist så de flesta har nog glömt att jag en gång skrev blogg. Men nu skall bloggen på allas läppar vara min... Vi får se ur det går med det.

Tänkte bara göra en kort retrospect av vad som hänt. Sist jag postade var det 1 december. Inte mycket har hänt sedan dess. Min dator har kraschat så jag har suttit vid min lilla istället. Lagade den "stora idag". Har gått några vedervärdiga veckor i skolan, pendlade så det var typ jättejobbigt. Men nu är det slut med det, benis och jag har äntligen skaffat oss en bostad, eller benis mor fixade det...

Har varit och åkt skidor 2 veckor, över jul och nyår. Åkte skidor iställer för snowboard som jag brukar göra. Gick faktiskt riktigt bra, bättre än jag trodde faktiskt.

så nu sitter jag här i min stuga och undrar var mitt lov tog vägen?

Jag förlängde det lite genom att var sjuk idag, hade dock gärna varit i skolan. lite jobbigt, fast man fick mycket gjort, läste min bok från resan och fixade datorn sov även ut ordentligt.

Nu ligger halva veckan framför mig, skall till öckerö imorrn och sova i vår stuga.

har laddat ned alla avsnitt av p3 dokumentär. tror att det kommer att bli mycket intressant.

Är lite trött, konstigt. lyssnar på p3 hiphop. någon sorts lista över svenska mc's eller liknande... 06.38 imorrn det blir kul.

God natt, kommer att ha mer att skriva imorrn. Ska in och dricka nypressad jos nu, jur stavas det egentligen? Djuce, djos, juce. Jag vet faktiskt inte, fast jag går på gunilla... där ser man

Fred osv.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

juice??:p

6:45 AM  

Post a Comment

<< Home