Thursday, November 02, 2006

Hej där hemma, nu är jag i Medelhavet, det är trevligt, vi håller just nu på
att gå uppför Spaniens kust. Att jag skriver ”går” och inte seglar beror på
att vi inte har så mycket vind så vi behöver gå för maskin med. Annars är
allt bra, har 4-8 vakten vilket innebär att man inte får se så mycket
dagsljus eftersom att man har lektioner på bästa soltid. Men men, det är
faktiskt sol, kanske 25 grader och alldeles underbart. Man kan lätt bara gå
i short’s om man vill.



Idag har jag badat, vi flängde ned alla segel och stannade maskin, sedan så
badade vi där mitt på havet utanför Spanien. Det var mycket skönt då det var
23 grader i vattnet. Innan detta hade vi firat ett födelsedagsbarn med
bullkalas, de hade bakat säkert 350 bullar, man fick tills man inte orkade
mera. Åt nog 11 stycken eller något liknande.



Har även pluggat fysik idag, skall ha fysikprov den 3 (innan vi kommer fram
till Barcelona) så det är lite panik med det bland vissa. Men men sådant
löser sig alltid. Ville skriva detta så att ni inte tror att vi bara är här
och roar oss. Vilket vi inte ÄR… hehe



Har inte mycket mer att tillägga än att vi är lite avundsjuka på er, ni har
ju snö där hemma. Men men det är säkert snart bara slask och så ändå…



Aja ha det bra där hemma på erat novemberlov. Vi har inget lov.



Ville bara bekänna en sak, jag har blivit fast i OC men detta kanske jag
skrev innan, vill dock att alla skall smälta det innan jag kommer hem, så
att ni inte får världens chock.



PEACE OUT MAN

0 Comments:

Post a Comment

<< Home