Monday, July 31, 2006

gödigt degig dag

Gördigt degig dag, det är nog den bästa sammanfattningen för denna måndag. Gick iof. upp tidigt och åt frukost och så men när det regnade tappade man suget på att göra ngt. Så jag la mig och tittade på matrix, sommnade efter 20 minuter, och vaknade inte förän min kusins familj kom.

Sen typ dagade jag resten av dagen med, tittade typ på halva filmen "rockie" som var hyfsad, bra för att vara en tv4 film. åt en muffins. åt flygandejacob.

Åkte bort till jacob men träffade: clara, matidlda, matilda, ellen och jennie alderles utanför så jag gick typ inte in. när jag väl hade gått in så kom johan.

Vi gick till Cafét där vi blev bjudna på kaka och kaffe. Riktigt hyggligt av Lisa faktiskt. Jag lovade att nämna lisa i min blogg så nu gör jag det igen. Lisa, en mycket trevlig och go tjej. På Cafét blev vi också ruggi sugna på att testa lustgas. det funkade typ inte alls på mig, jag kände ingenting, förutom smaken av rutten grädde som satt fast i munstycket. Johan och jennie blev litet påverkade dock.

Sen gick vi för att röka vattenpipa. Det har nästan blivit för mycket av den varan nu på det senaste. men det är lite bra, jag är nästan ruggi grymm på ringar nu. Det var riktigt mysigt idag tyckte jag, satt nere i lögholmeboa. var ingen musik dock. Johan tillverkade en pen av stiarin som såg riktigt äklig ut.

Nu sitter jag här och undrar hur det går för josef, om det kommer att hålla med Challe eller hur det blir, fick raport om att det bar på dalande.

allt kan hända.

Sammanfattning för Mattias:

Riktigt degig dag. rökte vattenpipa, grym på ringar. Mysigt var det, får dock inte göra det för ofta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home