Saturday, January 13, 2007

Back just before the storm

Nu är jag hemma, har åkt ombåden, det gick faktiskt ganska snabbt, det var nog för att jag och klara låg och mös. Benis och lisa låg och mös på sätena bakom oss.

Hade varit inne på späcket i fiskebäck eller vad det nu hette. Var ganska trist, eller inte trist, man träffade massa folk det var länge sedan man träffade men det var inget drag så. SYND.

Skulle vara storm inatt men den har inte riktigt kommit än, så det känns som om att vi kunde tagit engen båt, men men. Ebba hade en ny förmåga idag, det var ganska roligt, han var så söt, gick med och satt brevid men sade inget. Klart det inte är lätt att säga så mycket med oss men ändå. Han hette lars andersson om jag mindes rätt, väldigt roligt då han helt säkert innte såg helt svensk ut. men men.

ska även nämna john johansson eftersom att han tog kort på mig som han ska lägga upp på sin blogg.

Jaha det var inte mkt mer att skriva, jo att det kommer blåsa orkan inatt, väldigt roligt... ska nog sova nu, det behöver jag eftersom att jag skall plugga hela dagen imorrn.

fred etc.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home