Friday, January 12, 2007

Det blåser, det är översvämning

Är ganska trött, har precis cyklat hem från benjamin och borta hos honom var det översvämning. eller inte hos honom men på rinken, värsta jag sett sedan gudrun. adam jag och lite erik var hos benis och såg på film, vi såg black hawk down, den var ganska bra. Men lite lång, det blev att vi talade i mitten, det var mest om krigsmatrial och hur de istället skulle gjort om det hade varit på riktigt. Vi tycket att filmen var mycket passande då det nu är krig igen i Somalia.

När vi, jag och adam kom i följe, kom till benis hade han hittat ett warcraft-flash spel på internet som intresserade oss mycket. ska nog testa det när jag skrivit färdigt detta.

Min kusin är här just nu, hon och ester har ockuperat vardagsrummet här ute så jag känner mig lite instängd och tilltryckt i mitt eget hus.

Imorrn måste vi hitta på ngt roligt, jag är riktigt sugen på det, så om någon har förslag hör av er. snälla. jag är helt utledad på allt. Eller så är det att det är mörkt. vem vet.

Det är lite konstigt, för mig känns det som om helgen redan är slut, att jag sitte här och det är söndag. Men så är det ju inte. Som tur är.

vad ska man göra nu, det känns som att jag inte vill lägga mig fast jag borde, eftersom att jag inget har att göra. ojoj detta är jobbigt.

när jag kollar nog på OC istället för att sova, det låter vettigare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home