Thursday, January 25, 2007

Onsag?

Okej, det var faktiskt ett tag sedan nu, en del har hänt men inget att skriva om tror jag. Eller jag vet inte. Nu sitter jag i skolan, har precis haft historieredovisning, det gick nog bra. Vill skrya lite och säga att jag förberedde mig under tiden de andra prata. Kom alltså dit helt oförberädd.
sofia och jag pratar lite om ettorna. De har tydligen haft problem med vakterna. Det har även startats en dramagrupp, kommer kanske delta om jag orkar, men man vet aldrig.

Igår fick jag höra ett av de bästa "dra åt Helvete" synonymerna: Gå och bada! visst är den bra.

Har även en liten teori angående ungdomars panik och ångest angående utseendet: "Det är bara Snygga tjejer som får panik och ångest angående utseende, de fula vet att de är fula och har accepterat det" tror att det ligger mycket sanning bakom detta.

Mhm Ha det hej!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home