Sunday, January 14, 2007

Snaty äry mandagy

Jag har inte varit lika manlig i eftermiddag. Jag har pluggat, men det funkar det med. Är äntligen så färdig med min historiska artikel att jag vågar lämna in den som utkast till lärarna. Men men det går nog bra, sitter här nu och har börjat med engelskaglosorna, trevligt är det.

Har egentligen inte mkt mer att tilllägga. Jo mitt USB minne är borta, så om någon ser ett litet svart som de inte vet vems det är, kontakta mig.

Båtarna fungerade inte tidigare idag, det var jobbigt, inte då jag inte kunde ta mig till stan utan då min kusin som tillsammans med ester ockuperat mitt hus, har säkert beklagat mig innan men nu är det typ kris. Jag känner mig undantryckt...
ojojojoj
god natt och fred!

1 Comments:

Blogger ilsh said...

hahaha sjukt va deppigt det låter anton. helt sorgligt. så mycket "ååh" aja vi får la fräscha upp oss med en natt på backaplan.

3:00 PM  

Post a Comment

<< Home