Tuesday, January 16, 2007

Tisdag morgon, matte (!)

Har tagit mig en liten rast i matten, det är så segt och jag vet inte vad jag skall ta ig till.

Igår var jag och benis och fikade hos matilda på öckerö, det var ganska trevligt, såg på Hitch och fikade. Var en ganska blandad gäng där, typ amandas lillasyster och några som jag aldrig tidigare sett... Sedan gick vi och handlade och tog bussen hem. När vi stor på bussstationen tänkte benis att kanske anni skulle var på bussen som kom, fast i motsatt riktining. Det var hon. så hon (och hennes syster) gick av på nästa hållplats och gick på vår buss istället. Så åkte de med oss hem, det var ganska kul. Annie och jag hade iof. damp menmen, hennes syster är trevlig. de var kvar typ hela kvällen. pluggade även spanska åp kvällen det var riktigt tråkigt.

Men nu måste jag fortsätta med matten.. jag ligger redan 5 sidor efter alla andra, som ligger efter schematet med 5 sidor.. men ha det!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home