Wednesday, August 02, 2006

hungrig vs. trött

Jäses vad hungrig jag är, konstigt engentligen, klockan är inte ens 10 och jag har redan ätit frukost. Den åt jag redan klockan sju, är inte det helt insane?

Då kanske du undrar "var an detta"? och då undrar jag självklart villken, att jag gick upp klockan sju eller att jag är hungrig? -varför jag är hungrig kan jag inte svara på riktigt, det finns så många olika faktorer som spelar in på sådant. Det kan vara att jag inte åt tillräckligt, eller att min färd till salgrenska för provtagning angående min forna infektion i sköldkörtteln var ett mycket ansträngande projekt. Jag vet inte riktigt, men nu har jag iaf. besvarat båda frågorna. Jeje.

Kom att tänka på att jag aldrig vill ha en hund förut när jag gick upp från båten. Jag såg en tant med en pytteliten hund som precis hade gjort det "stora", och de var verkligen stora för att komma från en liten hund. Aja men det som äklade mig mest var när tanten skulle ta upp dom, ojoojo aldrig en hund för mig. inte för att jag inte klarar va bajs utan för det förbannade projektet som följer, tillochmed när hunden skiter.

Igår ringde johan ganska tidigt, eller typ vid 10. han tyckte att vi skulle gå ut och bada innan regnet kom, och det hade han rätt i. Jag, johan, affe och matte åkte vid 12.45, det blåste halv storm men vid hoppeberget hittade vi lä. vi hittade även familjen larsson med bihang på vägen.

alla klagade på mina mögliga badkläder.

när klockan närmade sig 3 började det bli dåligt väder, då kom tobbe och emilia heed, dock inte tillsammans. När de varit där i ungefär en halvtimma började det regna så smått. då åkte vi hem.

Vi fikade med johnny B på swedia, han var ensam där och det var trevligt.

Sedan fikade vi på Cafét, det var också trevligt. Fast det var inte tänkt att vi skulle fika, vi blev typ inregnade där. Jäses vad det regnade.

Jag Clara och elle var tvungna att bada mitt i regnet, det var mycket trevligt. som vanligt när det regnar var det varmare i vattnet än på land.

Sedan var vi hos mig en stund, Benis kom. det var första gången jag träfffade honom på hela sommaren typ. Det var kul att se han igen.

Matte ringde och tyckte att vi skulle baka hos han, vi åkt upp. Vi bakade kladdkaka och annanaspaj. jag gjorde kladdkakan och de andra annananspajen.

Sen kom elin elin och cicilia, och makrus. de åt också, affe deltog också.

vid 2 gick jag tobbe och benis, det slutade som vanligt med pipan, jag gick inte hem förän klockan 4, och gick up klockan 7. inte konstigt att man är trött, blir man hungrig av att vara trött? jag vet inte. Jag är ruggi bra på ringar nu annars.

Nu går jag in och äter, eller jag sover nog lite först.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home