Sunday, January 28, 2007

Helgen är snart slut!

Denna helgen har varit lite anorlunda. Jag har haft 2 hemmakvällar med min mormor och morfar, mina föräldrar och mina syskon. Detta är ungefär som det låter, lite som en mardröm. Men det är nog ett steg i att bli vuxen, att klara av att åka till släktingar och vara trevlig hela tiden. Jag har vait i skövde om någon undrar.

Så kan typ min helg sammanfattas, lite trist men jag hoppas på något i kväll, typ film eller bastú. Annars så var det ganska roligt i fredags, var och spelade beachvolleyball efter skolan med, häng med nu: Caroline (inte helt oväntat), Ruben (mkt oväntat), tomas
ganska oväntat, jacob claeson inte så oväntat egentligen men ändå. Och joel som är ganska oväntat.

ja vad ska man säga om det, jo att jag och caroline spöade de andra grovt! men det visste vi nog att vi skulle göra innan...

Denna veckan kommer nog att bli ganska soft, kommer nog inte att ha jättemkt att plugga, men ändå lite så. härligt.

Näe det var allt, inget mer idag, jo jag köpte en NY shufflé. gött e de! gimmade märkte ni dé.

FRED OSV:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home