Wednesday, January 31, 2007

Hemma idag

Hej allesamman...
Nu sitter jag här hemma, allderles nyduschad, och det känns faktiskt ganska bra. Har åkte hem från Öckerö för att ta med cykeln imorrn på båten (egna båten). Har hittills gått omkring eller åkt buss på öckerö... På fredag ska vi i 2:an gå på filmfestivalen, det ser jag verkligen fram emot, hoppas filmerna är något att se bara, men det tror jag nog...

Köpte en ny mobil idag, en LG, chocolate den nya, KE800. Är ganska nöjd faktiskt, nu har jag komviq så det är bara att ringa! jippoe (?)

När jag skulle köpa den var det en gubbe i rullstol från bosnien som skulle lämna tillbaka sin dator på försäkring, det var bara det att han inte hade försäkring på den, eller iaf. inget kvitto, de kunde inte heller hitta att han köpt den på sitt siba kort. Det var oerhört varmt och han ville aldrig ge sig, både jag och expediten blev trötta på honom. Jag missade Ö-snabben med typ 30 sekunder pga. honom.

Men jag kom hem tillslut, träffade petter, det var länge sedan...trevligt..

Imorrn är det EU tävling i skolan, det blir kul. JIPPIE (?)

PEACE

0 Comments:

Post a Comment

<< Home