Saturday, August 05, 2006

benis ville förmedla kvällen till nils

jo jag tänkte ju så här att du borde få ett medelande nu när du är ute.. som du kan läsa när du kommer hem =)
och föresten så går det ett rykte om dej och sandra att du i förra lördagen kysste henne haha men det är ju inte sant eller? jag frågade sandra idag och hon sa nej, fast hon brukar ljuga för mig ganska ofta så---....
har vart på hamnfesten idag.. det var inte överdrivet roligt..
ganska lite folk som vi känner.. men det var sol och massa annat folk så det var ju bra för donsös näringsliv...
och sedan på kvällen gick vi in till basen och där spelade elefant .. dom var bra, fast ganska lite respons från publiken...
och sedan ragga ja lite på folk.. mest nicolina haha nee.
och sedan gick vi in till kalaset jag ante affe tobbe mica emilia.. och så åkte matte och muffe med..
dom var as packade haha as roligt.. fast dom hoppa av på ett konstigt ställe.. och senare ringde muffe, lite med gråten i halsen typ och hade tappat bort matte och ville åka hem, men han fick ta en taxi..
och då gick vi resten och träffade sandra stina linus lina agnes fhat phill rebecka malin (linas lillasyster) och en till som jag inte vet vad han heter... och köpte glass. det var glassigt ett
tag,. och med mycket betygsnack om tjejer.. och vissa tjejer blev involverade i systemet som expanderade lite... men inga störra förändringar.. (emlila och mica)
och sedan kollade vi på lite folk, och träffa clara alice lisa miriam emil angelica mfl och pratade lite med dom, (kollade om dom var fulla )
och sedan gick ett slag, och så körde vi hem micaela.
och efter det så åkte vi ner till
hamnplan, där väntade emilias syster (inte maja utan en annan äldre på 24 år) och hämtade upp henne och sedan åkte vi hem.. ja hade egen båt och anton och affe hade antons båt.. det var väldigt tyst och skönt, inga vågor eller nåt...
och sedan gick vi och kollade till vattenpipan eftersom vi såg att dom hade flyttat på den på hamnfesten.. så vi kollade så att alt stod rätt till. och föresten så
har julia fixat ny tobak, tre askar med mint, cocos, blandfrukt.. och nu sitter jag här och skriver till dej nils.. erkänn mysigt.. fast egentligen så tränar jag till en egen blogg. fast jag vågar inte göra en egentligen. det den kommer inte bli bra.. thats it! ha de muttafucker! fred på dej!! ses med snook!!
du kan kalla den : ett rop på hjälp

0 Comments:

Post a Comment

<< Home