Saturday, August 05, 2006

trött men ganska nöjd ändå

Nu sitter jag här och mår enligt överskriften. Kom precis hem från stan, först var vi på Basen och lyssnade på när elefant spelade. Det var mycket roligt, eller ja, man träffade mycket folk där och elefant var grymma. Jens såg riktigt härlig ut, och då säger jag det med respekt. Johan var tydligen inte nöjd med sin insats men tyckte inte att det var dåligt på ngt sätt. Kom att tala mycket med joel och nikolina där, ett mycket trevligt par.

Vi kunde inte bestämma oss. vi var där på basen och visste inte vad vi ville göra, vi hade två alternativ: stan eller donsö, em-festen vs hamnfesten. Vi valde det första alternativet, men det tog nog närmare 45 att bestämma det.

Det slutade med att jag, affe tobbe och benis satte oss i bilen för att åka in. fast vi skulle också hämta muffe och mathias adrian. sedan hämtade vi upp emilia heed och michaela adrian (kusin med mathias). Sen åkte vi in till stan.

där träffade vi sandra och en gäng, sedan lisa, clara och den gängen. alltså träffade vi mycket folk vi kännde under vår glassstund.

Åkte sedan hem, stannade på ok och köpte juice. sedan hem. Det var gött.

imorrn kommer jag med största trolighet att åka ut och jobba, det skall bli spänande. synd att sommaren är slut när jag kommer hem. men men.

peace out man/ a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home