Thursday, August 03, 2006

Nörd?

Andra gången jag bloggar idag, är man nörd då eller? Tycker inte att jag är det, men man vet ju aldrig. Har ju inget att skriva om direkt, eller ja.

Nu på eftermidagen har det regnat, det gör det ofta nuförtiden. Men jag var inte inaktiv för det, jag tog mig ut i regnet och studerade benis, matte och erik när de försökte få igång en snurra. Det gick inte, jag kände det på mig hela tiden.

Pratade med caroline förut, lovade att nämna henne så nu måste du vara nöjd. Hon hade nog inte altför roligt, hon ringde ju mig. Hon ville veta något om tider angående avgång till götebro/ frizon.

De senaste 2 timmarna har jag och benis suttit och msn'at och efterfestenraggat. Det är en ganska bra syselsättning när det regnar och man har lite energi. Man behöver bara mycket damp. Vi gjorde ett ganska rolig grej, eller inte så rolig mer ahh. När vi är hos mig så används bara in msn och efterfesten. därför tror alla som vi pratar med att det bara är jag. vi talade med isabelle, i fiskebäck trodde vi. vi skrev att ja var ruggi sugen på henne och att jag väldigt gärna skulle ha henne som min i slutet av november. Då säger hon att det onödigt, vi ska ju ändå vara på samma båt.
Då förstod jag, detta var en klasskompis. som iof. inte är helt väck men ändå. inte som vi tänkt oss. Jag skrattade länge.

nu ska jag nog gå in och äta ngt, är iof. fortfarande mätt sedan gourmé lunchen..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home