Wednesday, August 02, 2006

REGN

Vaknar och har ont i nacken, somnade på soffan. Nu är klockan 3 men hungern har klingat av. Jag går in och äter, gårdagens kyckling och pasta, smakar lika bra idag.

Sitter ute i mitt hus resten av dagen. TV'n och datan om vart annat. Det blir faktiskt lite långtråkigt efter ett tag, tur att johan och affe kom förbi. De var egentligen för att diskutera angående vi skulle till hönö eller inte, men vi hade redan bestämt oss för att inte åka, alla var för sig.

så vi tittade på kepsar och så på nätet, det var inte speciellt givande. De gick typ vid 7 och då gick jag in och åt igen, spagetti och köttfärssås. Det var gödigt.

Sedan tittade jag på en engelsk kriminalserie, 5:e av 8 fristående avsnitt. Det var ganska roande. det slutade klcokan 10 och då ringde johan och sade att vi skulle till källam. men innan jag han gå kom benis, jag honkade på han dit. Blev blöt om ena skon.

Vi han inte ens till källam innan vi mötte matte. han sa att alla skulle till salen. Vi åkte dit och träffade johan på vägen. I salen spelade vi pingis och gjorde mörkekörragömma. det var väldigt svettigt.

Allt slutade med att vi satt inne hos håkan och drack shai-te och åt bullar. Det var mysigt, vi satt i bara kalsonger.

Jag gick vid 1.45 och duschade, det var välbehövligt. undra om swedia ringer imorrn och talar om när jag skall gå och jobba, hoppas det blir snart, så jag kan tjäna lite extra pengar. och slipper regnet såklart.

Fred man//a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home