Thursday, August 03, 2006

gourmé hur stavas det? (iakta rimmet)

Sitter här nu och är fortfarande mätt, fast jag just spenderat en kvart på toaletten. Det är helt sjukt egentligen. att man kan vara så mätt.
Funderar på att gå ner och beskåda benis, mattes och eriks projekt men det regnar så illa. De håller på att bygga en blywoodbåt, men de är något damp med snurran.

Idag lagade jag egen mat, inget konstigt med det förutom att det var gormemat. inte dåligt för en 17 årig klle va? Först så tänkte jag bara äta en micrapizza men när jag stod där i affären blev jag sugen på riktig mat. Så jag köpte pepparbiff och färsk pasta. Det blev ruggigott med sås gjord av rödvin, matlagningsgrädde och soya. Som sagt det var gormé så jag var tvungen att ta fram fina tallrikar och glas. Benis kom och deltog genom att äta chokladpudding. den var 2 dagar gammmal men det man inte vet har man inte ont av.

För övrigt regnar det idag igen, det var iof. uppehåll en stund förut då jag var nere och handlade. Det var ruggit flyt.

går nog ut i regnet nu och kollar till deras projekt. Musto på så går allt bra.

/a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home