Saturday, August 05, 2006

Idag var det hamnfest

Nu sitter jag här, Jay Z och the roots dunkar i talarna, det är sommar och allt är underbart. Detta kan för många låta som värdens klycha, det är det! Jag är typ hungrig och så.

idag har det varit hamnfest, är iof. fortfarande men jag sitter ju här. Men dagen började inte med det. Efter det telefonsamtal som inledde min dag har jag jobbat i några timmar (4). Det är så att våran förbannade sjöbo är så rutten att vi måste byta balkar och panel på den, det hade ju varit hyfsat lätt om det inte var så förbannat mycket skit överallt. Det hade ju iof. inte varit ruttet om det inte var skit.

Hamnfesten var ungefär som förväntat, förutom att vi trodde att det skulle komma ut lite mer folk. Men men, när jag vunnit moppen så spelar det ingen roll.

Skall snart in till basen och titta på elefant, har ganska höga förväntningar faktiskt. Hoppas verkligen att de infrias. Skall bli trevligt.

/a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home