Wednesday, August 30, 2006

En trevlig dag

sitter här med tandställningen igen, det kommer jag nog nästan alltid göra när jag bloggar i fotsättningen. Men men.

Idag har jag tränat fotboll för första gången på ja, jag vet inte hur länge, men jättelängesedan var det! Det var ruggit kul, dels att se alla igen. Det är en go gäng och fali blandad också. Men det är mycket trevligt. Vad som inte är lika trevligt är att konditionen är ganska slut nu, asså det är ju inte så att jag inte orkar någonting utan mer att jag ahh. inte orkar så mycket som jag vill. Men det kommer nog snart. Att det känndes så som det gjorde kan också bero på att jag är förkyld, men man vet aldrig.

Skall träna på både måndag och onsdag nästa vecka, det ser jag verkligen fram emot.

Jag har även varit i satan idag och shoppat lite. Det var mycket trevligt, köpte lite nödvändiga kläder. Det var jag och caroline till en början men sedan träffade vi Matilda (öckerö) och lisa johansson. Vi (jag och lisa) har gjort oss själva ansvariga för mitt hejdåkalas. Detta talades det endel om när caroline och matilda prövade och prövade. Vi kom fram till att vi skulle ha "våffelkals". och det var också caroline på, dvs båda gemenskapskretsarna kommer att delta på hejdåkalaset.

Mer information om tid och plats kommer innan jag åker...

Det är lite nyheter på Benisfronten: Han skall på intevju på öckerö på fredag.
Att jag vet detta beror på att Gunfhager satte sig brevid mig på bussen iförut. vi pratade en hel del om benis och hans skola.

Annars så vill jag bara berätta att jag just i skrivande stund blev tillfrågad om jag vill följa med julia och erica till Val Thorens. Låter ganska kul faktiskt. Men men. jag får fundera på det... om det nu hinns med innan de måste beställa.

mmm har inte mkt mer att skriva idag. så ha't så bra.

joo. jag är väldigt nyfiken på hur det gick för niche å gängen inne men wakeskatarna i staden idag, skulle tydligen åka på kanalen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home