Tuesday, August 29, 2006

Andra dagen i skolan ett faktum

nu sitter jag här hos Caroline, fast caroline är inte här, och inte någon annan i hennes familj heller för den delen. Det känns lite spännande att sitta här iom. det.

Vi var ute på Halleskär och badade iförut, det var jag caroline och emma. det var ganska trevligt men lite kallt. jag badade. Innan det hade jag och caroline gjort mat. idag var det wok vi gjorde, på kyckling och sådannaäringa wokpåsar med frysta grönsaker.

Idag var som sagt andra dagen i skolan. den var ganska slapp. först satt vi och funderade på villket ämne vi skulle välja som prjéktarbete. Vi hade lite panik agående det då vi starx skall börja med det. Vi beslutade oss tills vidare att arbeta om IT i europa. hur vi tänker angripa ämnet kommer det mer om framöver.

Sedan åt vi på den soliga terassen på nimbus, det var ruggi varmt alltså. Chilli con carne var det som stod på menyn. Sedan hade vi matte, vi gick igenom andragradsekvationer. och det gick efter ett tag.

Nu ringde lisa och sade att hon var vid hönöklova så nu åker vi hem. måste skynda mig ned.

PEACE:/a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home