Thursday, August 31, 2006

Invigning av ettorna

är hos cvaroline och skriver nu, skall sova här inatt. Lugn det är ingen fara det skall sova 4 tjejer till här. Så inget kommer att hända, det skulle det iof. inte gjort i villket fall.

vi gjorde mat här iförut, det var soffe, hanna, fina, lisa och ja. caroline gjorde eget. det är lite anton och tjejerna kännsla, trot eller ej.

skall snart cykla bort till hjällvik, det är invigningsfest där för ettorna. hmm imorgon skall jag nog köpa en morgonrock, det skall bli skönt. synd bara att jag åker bort. för jag tar nog inte med den på resan.

det känns allmänt görr inför resan annars.

näe nu får caroline vara färdig, det är henne jag vänta på. de andra tog bussen för en timme sedan, så dom är nog där nu. skall leta lite till efter soffes mössa nu. hoppas att jag hittar den, hon skulle bli gla.

hej eller ahh FRIDENS

0 Comments:

Post a Comment

<< Home