Friday, September 01, 2006

Ledig i min nya morgonrock

Har fått en hett efterlängtad julklapp. Då inte en julklapp i förskott utan en jag fick förra året, eller jag fick den ju idag men ni fattar... Julklappen var som ni säkert redan har listat ut en morgonrock.

När jag kom hem idag efter skolan vid halv två frågade mor min om det kunde vara intressant att åka till pelle vävare och köpa en morgonrock. Jag tyckte det lät som en bra idé och vi åkte in 10 minuter senare.

Efter besöker på pelle vävares fabriksshop åkte vi vidare till lager 157. Det var inte speciellt mycket att ha. köpte dock en piké och en t-skirt.

Har annars inte gjort speciellt mycket på dagen, vaknade första gången kl halv sju. Jag sov i tv-rummet hos caroline, på en madrass. Det var charlottes väckarklocka som ringde då. men tjejen vägrade ju att stänga av den. ojojo va jobbigt det var. sov sedan vidare till kvart i 8. Vi åt frukost och gick ned till båten vid 08.20. Vi kom bara 10 minuter sent.

Vi dampade loss med vårat projekt som nog kommer att bli lite skummt.

vid 11 slutade vi men vi gick och åt. på vägen ned till nimbus så såg jag att någon skojat med min båt. Den låg på diagonalen i ena hörnet på hamnen. såg ganska roligt ut. Då tänkte jag att josef var där, men såg varken hans båt eller bil så ahh.

Träffade han senare på nimbus. satt å käkade i typ en och en halv timma och sedan åkte vi hem. Jag josef och lisa. Lisa glömmde både mopednycklarna, plånboken och mobilen hos olika människor som åkte hem åt olika håll. tycker lite synd om henne.

Sitter hemma ikväll, de andra åkte till nimbus på någon rädda världen gala. kände mig inte så peppad på det, jag bor ju typ där.

Nu skall jag vara ledig till den 15 september, det skall bli riktigt skönt, skall dock inte bara slappa. måste nog aktivera mig. Ni är vänliga att hälsa på mig när ni vill.

Benis var på intervju idag, lät possitivt på honom. tror faktiskt att han kommer in. hoppas mer.

näe nu skall jag...? hmm ahh har iaf inget mer att berätta.

jo, känner mig lite PIMP i min vinröda morgonrock.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home