Thursday, September 14, 2006

Nu är det sista innan jag åker...

Nu är det nära alltså. Klockan är 01.47 och jag skall strax gå och lägga mig, och det är verkligen på tiden. Idag har det verkligen varit en stressig dag. Men nu är den slut och vi får hoppas att jag hunnit och packat allt som behövs...

Efter att jag skrev den senaste bloggen har jag gjort en del, jag kom iof. inte igång med spanskan förän typ 14.40 då jag var tvungen att passa hulda och äta mat innan jag kunde komma igång. Något som gjorde denna dagen extra jobbig var att det var så förbannat varmt, gott men litet jobbigt. När jag och pappa åt på altanen var det riktigt mycket sommarkänsla.

Aja när jag suttit med spanskan i tyå 30 minuter så ringer mamma: Du, du måste ta prover för att kolla om medicinen har rätt effekt. alltså måste du ringa och försöka få tid att göra det idag eller imorrn.
Jag blev så trött, och kännde mig ännu mer stressad. Efter typ 30 minuters telefonerande fick jag tid på styrsö med en gång. Jag åkte dit och fick sitta och vänta på att få ta mina prover i 45 minuter, det är jobbigt när man är stressad. Och speciellt när proverna tar 30 sekunder att ta.

aja kom hem vid 16.00 satte mig och gjorde färdigt spanskan till 18.40... Adam var här och sade "hej hej", det var trevligt.

Sedan la jag fram alla grejer som jag behövde (nästan), åt sedan pannbiff och potatis med familjen. Var ganska trevligt, jag och pappa tränade lite armbrytning, jag vinner inte än men efter resan tar jag nog honom.

Efter det packade jag den stora väskan, det gick ganska fort. sedan gjorde jag mamma och pappa upp mitt jobb hemma under sommaren, slutade med att jag fick 92,3kr/timman. Det blev jag nöjd med.

Var ganska färdig med packningen och elektroniken vid 23.20 då snackade jag lite med nils och åkte sedan dit. Vi (han) byggde en bräda till tobbe. Den blir nog kanon...

Han lovade att skaffa tjej till att vi kommer hem. Han sa även att han kunde lägga upp bloggar som jag skickar till honom via Mail... får se hur det blir med det.

åkte hem vid 00.30 och packade nästan färdigt, såg sedan på Mannen från UNCLE och därefter packade jag så nära färdig man kan vara utan att vara det... sedan såg jag lite om valet innan jag satte mig här..... och nu skall jag dra ut sladdarna till datan och sedan sova. Det skall bli skönt..

Ett officiellt hej då: HEJ DÅ, HA DET!

Post skriptum. Efter som att jag delat med mig av mitt liv varje dag skulle väll ni kunna dela med er av erat. Ni skulle kunna skicka ett mail någon gång ibland, hade varit mycket trevligt. D.S

Har inte riktigt koll på mail adressen men den är troligtvis: antons@ship.gunilla.nu
Kommer att konfirmera denna adress senare..

PEACE OUT, ÖHH FRIDENS, FRED OSV., HA DE!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home