Tuesday, September 12, 2006

Sommar för en dag.

Tisdag kväll, det är inte mycket att göra alltså. Borde börja med mina spanskauppgifter men det känns så kinkigt. Vill liksom inte ta tag i det än, får göra det imorrn.

Har iof. tagit tag i mitt liv lite idag, har nämnligen målat, kommer det som en nyhet? näe tänkte väll det. Ni måste även tro att jag typ målar i ultrarapid då det aldrig blir färdigt där nere. Det är inte så men det känns så. Men jag gör nog färdigt allt imorrnbitti. När jag skulle måla idag gick jag ner vid 11.45 men då var det inte öppet, trodde då att de Eva hade gått på tidig lunch så jag gick hem och såg på Djungelboken med Hulda och mamma. Hulda är hemma för hon är sjuk. Aja jag gick iaf. ner igen vid 13.00 då lunchen skulle vara slut, men då var det inte öppet heller. Då läste jag lappen med öppetider på dörren där stod: Tisdag stängt. Blir man inte förbannad då? Men har gått och väntar hela förmiddagen helt i onödan. Aja jag blev sur och målade dörren istället för väggen.

Sedan åt jag spagetti och köttfärssås. gott.

Gick in och satte mig vid datorn, pratade lite med Nicolina med webcam, hon ser bra ut!
Ringde Nils för att se om han skulle bli militär. Han klarade sig undan med blotta förskräckelsen. Han fick 9 av 10 på begåvningstestet. han är smart.

Aah, vi bestämde oss för att bada iaf. sommarens sista. För det var sommarväder idag, i solen iaf. Jag cyklade ner till nils, vi fikade i solen (negerbollar, kaka, muffins sockerdricka). Badade sedan på lökholmen.

gick hem och handlade, har sedan degat hemma. nu sitter jag här och är swintrött i ögonen.

Kom att tänka på idag, att det kommer ändå märkas nu när vi åker. Innan åkte jag själv, det kan inte ha gjort speciellt stor skillnad, men nu åker jag och benis samtidigt. Det kommer ändå märkas. hmm får se hur det blir här hemma.

Skall för övrigt ha en helt ok vintersesong i år:

Lofsdalen över jul
Hede över nyår
Åre vecka 11
åre över påsk

+ kanske alperna vecka 7.

ja vad säger man, det är inte ens slut på september och dett är fixat. känns swinbra.

fred osv. /a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home