Tuesday, September 05, 2006

Grattis Katarina

Idag fyller som sagt min mamma år, det är ju kul för henne men för mig som inte fyller år är det lite småjobbigt. Inte för att: Åhh jag är så avundsjuk att hon fyller år, att hon får tårta och presenter. Utan mer så att: Hej, jag är ledig men det är inte mamma, därför firar vi henne klockan 05.30 och det är jätteroligt (inte).

Men men, efter tårtan och presenterna (ipod nano, morgonrock och något mer) så gick jag och lade mig. Hade tänkt att gå upp och få saker gjort idag men det går ju bara inte om man inte vaknar när klockan ringer. Så klockan 12.20 vaknar jag och undrar vart förmidagen och mitt liv tog vägen.

Aja jag gick in och åt "second breakfast" alltså mer tårta. Sedan så gick jag in och tog på mig, och därefter handlade jag mat. Gjorde wok och åt den tillsammans med Ester.

Nils kom förbi en stund och pratade lite.

Vid typ 14.30 gick jag ner och började måla sjöboa, jag har skjutit på det jobbet ganska länge nu så det känns skönt att ta tag i det. Målade och fikade till typ 19.30 då jag åt igen.

Valde att titta på "mitt liv som död" istället för "idol" vet inte om det var bra eller dåligt.

Nu sitter jag här i tofs och morgonrock och undrar vad jag skall ta mig till...

Skickade just en självmordsbenägen låt till en deppig person..Jeje

hej!/a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home