Monday, September 04, 2006

Benis benis benis, min nya klasskompis

Ni fattar säkert enbart av överskriften/rubriken. Benis kom in, han skall börja på Gunilla, vi skall ut och segla, upptäcka europa. Hm där blev jag lite överentusiastisk.
Men fattar ni, det kommer att bli urkul. Tänk er visionen från en föregående post. Barcelona,, ahh vad skall jag säga.

Jag ringde benis vid 12.30 och undrade hur det gått. då sade han att han redan lämnat in böckerna och sagt hej till kalssen, redan avslutat frölunda alltså.

Nu har jag även någon att vara ledig med, kan bli lite långtråkigt annars. Det är gött ede.

Annars så har jag inte gjort mycket idag, gick upp vid 09.15 och har väll inte gjort mycket sedan dess, ätit fiskgratäng. ahh livet är hårt.

Skall nog ut och gräva lite nu, känns som ett lagon projekt.

Glad är jag!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home