Saturday, September 02, 2006

Lördag

Har min morgonrock på mig, den är skön och ni alla borde vara ruggi avundsjuka!

Idag har varit en relativt slapp dag, gick upp vid 12 och åt lunch vid 13.00. Spagetti och kötbullar. Det var gott, familjen blev dock lite störda då jag köpte vanlig spagetti sist jag köpte, annars så äter vi bara fullkornsspagetti i vårat hushåll.

Gick sedan till nils, gjorde inte speciellt mkt, sedan kom matte. Då tittade vi lite på snowboardfilm och hoppade lite matta. Nils tade med affe i telefon aslänge och efter det så gjorde vi negerbollar, mycket moget, inget kladd osv.

Sedan fortsatte vi att titta på Snowboardfilm. och åte bollarna såklart. Adam kom precis innan vi vi började äta.

sedan hoppades det och grejades det med longboards. Lisa J tittade förbi en stund.

Mamma och pappa skall på kräftskiva idag, så jag skulle passat hulda, men nu skall jag på "hejdå-kalas" för jennie hos lisa så då frågade jag ester om hon kunde passa. Hon sade ja men blev skitsur... Ni kanske vet hur det kan vara.'

skall nog duscha nu..

/a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home