Sunday, September 03, 2006

Söndag.. ja ni vet hur slappt det blir.

Jag vaknade klockan 10 imorse, och då var det av mig själv. Är inte det väldigt underligt? Det tyckte jag med så jag låg och dåsade till klockan kvart i tolv. Sedan gick jag upp och talade lite med min familj.

Sedan gick jag ut igen och började städa mitt rum, det gick ganska bra förutom att jag inte blev färdig. Men men man kan inte göra allt på en dag, det finns ju TV.
Åt sedan fiskgratäng och så. Ester hade bakat muffins till efterrätt, mycket gott.

Ringde nils och tittade på TV, gick till nils och fortsatte dega, han färdigställde ett longboardprojekt som pågått i ganska många månader. Den blev ruggi snygg men inte så bra, eller ja inte super som jag förstod det, men snygg blev den.

Sedan gick vi och fikade på Cafét. Det var jag nils johan och benis, sedan kom adam. Jag tog en bulle och en negerboll, fick en kula kaktusglass på köpet. Kaffe också.

Där bestämde vi att vi skulle gå och basta. vi sade klockan sju hos nils. Efter mycket bröt med nyckel och liknande började vi basta vid 20.20 på ett junifär. Det var förutom jag och de tidigare nämnda erik josef. Det var ruggi gött att basta, det var en kickoff för sesongen.

Åt kräftor, och lite rockula paj, en muffins.

Sedan var det film hos mig, skulle sett på flight 93 men filmen fungerade inte så det blev Big lebowski. En mycket bra och rolig film. Det var mycket varmt, det är det fortfarande.

Skall nog duscha nu, det kliar typ på hela kroppen efter bastun.

Imorgon får benis besked om skolan, jag och han hoppas verkligen. Men vi får se... be för det!

Aja menne nu så... god natt

PEACE/a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home