Monday, September 04, 2006

Det blåser

Jag grävde faktiskt lite idag, i ungefär 3 timmar. Fast då ingick det att klippa rosenbuskarna med. Det var ett ganska trevligt jobb.

Benis kom senare och hälsade på, det var trevligt, vi fikade typ med mamma och hulda. Sedan gick han hem och pappa kom, vi lagade mat. lövbiff och pasta, det var ruggigott. Sedan degade jag typ länge, drack lite kaffe, och så. Gjorde en tårta till mamma, hon fyller år imorgon, så jag skall upp och fira henne 05.30 det skall bli mycket trevligt.

Hon kommer att få en ipod nano, en morgonrock och troligtvis lite krimskrams. Men det blir nog trevligt.

Vi skall troligtvis fira jul i lofsdalen i år. Jag tror nog det blir ganska trevligt, kanske får någon annan familj att hänga på med. Vem vet.

Jag och benis gick till nils vid 21.30 för att titta på hans nya longobardtruckar. de var ganska goa. Vi satt och tittade när nils höll på med ett tröjtryck och så till typ 23.00 sedan gick jag hem och gjorde popcorn. det var gott. Nu vill jag sova, men det är fruktansvärt varmt här inne.

Det blåser annars mycket ute nu, det är mysigt.

säger som nils: fred osv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home