Sunday, September 10, 2006

Sista helgen hemma.

idag har jag inte gjort så mycket, det kommer kanske inte som en nyhet då det är söndag. För vem gör något på söndagar? inte jag iaf. eller jag gjorde faktiskt lite skolarbete tidigare idag, fast det var ju inte direkt jobbig, skrev typ bara lite om det politiska läget i barcelona och katalonien. Det tog typ förmiddagen och lite av eftermiddagen, det borde det absolut inte gjort men det är så svårt att verkligen göra något när man sammtidigt måste vara stand-by vid msn osv. Men det bekommer mig inte eftersom att jag i stort sett har all tid i världen just nu.

Pratade lite med både Michaela och Nicolina på Msn med webcam samtidigt, det var ganska spännande faktiskt. Micaela hade vunnit en stor kexchoklad på Liseberg igår, är ruggi avundsjuk. Nicolina var mest lite otålig med hennes ålder, hon är nog för gammal för sin ålder om ni förstår vad jag menar. Inget negativt alls, bara det att hon gör en negativ grej utav det. Men men, jag tycker om henne fast hon dissar sig själv. (det gör alla andra med).

Åt lax till middag, det var gott, Hulda var lite grinig idag, troligtvis för att hon är sjuk. Pappa är nog hemma med henne imorgon. Trevligt med lite sällskap.

Nils och jag efterfesten raggade senare på eftermidagen. Kom fram till det vi alltid kommer fram till: Det bor mycket snygga tjejer i Borås. Det är helt sjukt egentligen, vem hade alvarligt tippat borås? jag vet inte.

Gav senare bort vår gammla TV till nils, han blev ganska nöjd, det blev vi med.

Var på Söndagkvällsmötet också, det var ganska trevligt, över förväntan. Det var nog sista gången man såg alla, jagmenar vi åker ju snart.

Tänkte gå och basta men det blev inget av det, så istället på Scarface från 1983. En ganska hygglig rulle. en så kallad klassiker. Såg den iof. själv vilket kan uppfatas som mobbat. Det är det nog också. Men men.

Har burit min tandställning mycket idag, känns riktigt bra.

Jag och nils ska nog hälsa på Ellen och Lisa nu i veckan. Det blir nog riktigt roligt. Men vem vet. Detta var som sagt sista helgen hemma innan jag sticker. Det känns ganska bra.

Har ont i ryggen efter den kalla båtfärden igårkväll. litet snuvig med.

Fridens./a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home