Friday, September 08, 2006

En härlig förmiddag

jäses vad mätt jag är, lagade kyckling med jordnötssås och ris och det blev fruktansvärt gott. Jag föråtmig skulle man kunna säga. Men det var klart värt det.

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig, jag har målat boa igen. målade rött och det blev ganska bra. lite blåsigt att stå där nere på hamna bara.

En vaktledare som vi hade på våran resa ringde mig när jag stod där på stegen och målade, han ville ha bilder fråm Surinam. Han har tjötat om det varje gång jag sett honom sedan vi kom hem. (han bor på kössö så vi syns inte för ofta). Så när jag kom hem brännde jag hans förbannade bilder. men när jag ringer snubben har han inte på mobilen, man blir ju så trött på sådanna!

Det är ruggi fint väder för övrigt, lite blåsigt dock.

Går nog och tittar till nils nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home