Monday, September 11, 2006

Hemma efter en heldag med herr cleason.

Hemma igen efter en mycket trevlig dag, en sådan man tycker om liksom.

Jag vaknade typ klockan 9.30 ganska pigg, men jag bestämde mig för att sova ut på riktigt så jag somnade om. klockan 11.00 gick jag upp. Först så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Men sedan kom jag ihåg, jag skulle ju duscha.
Pappa kom och skrek på mig att det var telefon, uppfattade bara något om stan.

Efter en halvtimmas dusch ringde jag Caroline, sedan jacob Cleason. Bestämde att jag skulle komma in till fiskebäck.

Åt en grötkolv till frukost, tog båten till fiskebäck. Där låg nya elida, den kommer att bli förbannat fin när den blir färdig. Tycket dock att det är lite skumt att de kan bygga en sådan båt bara på bidrag.

jacob kom med sin svarta golf. vi körde in till järntorget där jag skulle till watski, och jacob till Ted bernatz. Jag köpte ett par blå henri lloyd stövlar, tycker bra om dom. Jacob köpte ett par Ijin jeans och två koftor/cardigans.

Sedan åkte vi in till stan, hamnade lite fel och tog en sväng över götaälvbron.

träffade caroline på NK, såg på när hon köpte jacka. såg sedan klasskompisar som vi inte hejade på...

gick sedan runt i stan ett tag innan vi åt lite på condeco.

jacob åkte hem, men kom tillbaka och hämtade oss senare då vi skulle till caroline och grilla.

Vi köpte fläskfilé och gjorde potatisgratäng, kom också fram till att grill sesongen är ute nu. det är bara kalt och mörkt på kvällen.

Emelie och matilda kom fast det var bra matilda som åt.

vi åkte därifrån vid 22.10 men färjan gick inte förän 22.50 så vi åkte och hälsade på jacobs fiskebåt, var där och snackade en stund. sedan fortsatte jag och jacob att tala om fiske hela vägen i bilen, fick förresten en fiskeförbundströja av jacob.

ajdå, kunde ju kanske fått låna en klocka av jacob, han hittade nämnligen en härmendagen och jag lämnade in min på lagning idag. Men shit happens.

har alltsomallt varit en mycket trevlig dag, hoppas att det kommer fler som denna.

fred kärlek o massa fritid!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home